Wednesday, April 6, 2011

"Kobiety świata mody" part1 Anna Dello Russo

Miał być jeden post o kobietach świata mody ale po zebraniu zdjęć stwierdziłam że jest to niewykonalne:) tak więc pomyślałam o serii postów zatytułowanej "Kobiety świata mody" ilość zdjęć będzie ogromna:) i przede wszystkim pełna inspiracji, ja uwielbiam styl ich wszystkich i ciężko jest mi powiedzieć której najbardziej, każda z nich jest indywidualistką, zresztą wszystkie chyba wyznają zasadę Karla Lagerfelda "W świecie mody albo stworzysz własny styl, albo nie istniejesz" ja w 100% się z tym zgadzam. Na początek największa kolektorka czyli Anna Dello Russo, kobieta posiadająca jedną z największych kolekcji ubrań-unikatów od najlepszych projektantów i właścicielka ok. 3 000 par butów!!!











































No comments:

Post a Comment