Saturday, May 15, 2010

Pokaz Chanel Cruise 2010

Nie sądziłam że to kiedykolwiek powiem... no ale nadszedł ten czas, najnowsze pomysły Karla Lagerfelda niestety ale mi się nie podobają. Nie oceniam całej kolekcji bo są tu ubrania które bardzo chętnie włożyłaby nie jedna z nas, np:















podobają mi się te kreacje, są delikatne i świeże ale patrząc na inne mam wątpliwości co do tego czy aby na pewno Karl był ich twórcą?? same spójrzcie







niestety nie są to jedyne tego typu stroje ale wolałam się ograniczyć choćby ze względu na szacunek jakim darze tego projektant:) wolałam skupić się na pozytywach. A tak swoją drogą wiem, że dla niektórych może to być czysta abstrakcja, ale dla wielu młodych dziewczyn ktoś taki jak pan Lagerfeld jest anonimowy.... autentycznie kiedyś zadano mi pytanie: "a kto to taki?" więc w niedalekiej przyszłości zaprezentuję tutaj szerzej mistrzostwo tego pana:)

No comments:

Post a Comment